Aktivistët e të drejtave po përgatiten për një konflikt të gjatë ligjor në mbështetje të një çifti lesbik që dëshiron të regjistrohet si prindër Të dy vajzave, pasi autoritetet thanë se vetëm njëra prej tyre mund të njihej, si një prind i vetëm.
Komuniteti LGBTIQ, për të sqaruar më shumë publikun, nuk kërkon heqjen e fjalës “nënë” dhe “baba”. Familja tradicionale mbetet e tillë, me zgjedhje të lirë të dy individëve për të krijuar familje. Kujtojmë se në kodet përkatëse në Konventat për të Drejtat e Njeriut, çdo fëmijë i ardhur nga metoda in-vitro, apo metoda të tjera, edhe adoptuese ka të drejtën të njihet nga Legjislacioni përkatës në Shqipëri, të jetë i regjistruar, ku në çertifikatën e lindjes të figurojnë prindërit përkatës, të cilët do kujdesen për fëmijët.
Një çift lezbikësh që në janar u bënë nëna të një binjake vajzash binjake pas dhjetë vjet bashkëjetese, rasti i parë i njohur i tillë në Shqipëri, përballen me një mosmarrëveshje dhe një betejë të mundshme ligjore pasi Regjistri Civil u tha atyre se mund të regjistronin foshnjat si të lindura nga një nënë e vetme por nuk mund të regjistrohen të dy si prindër.
Xheni Karaj, kreu i Aleancës LGBTIQ+, deklaroi për BIRN (Balkan Investigate Reporting Network), se dy gratë e kishin hedhur poshtë këtë ide dhe po përgatiten për një betejë të gjatë ligjore në gjykata, ndërkohë ata përballen me spekulime tabloide për qëllimet e tyre.
Pas një shfaqje televizive, aktivistët e të drejtave që mbronin betejën e grave u akuzuan për “degjenerim të shoqërisë” në atë që Karaj konsideroi se ishte një ofertë për karrem klikimi në vend të një debati të vërtetë mbi vlerat e shoqërisë.
“Nuk është hera e parë media krijoi një stuhi në një filxhan çaji përmes titujve të tillë si” Komuniteti LGBTI synon të heqë fjalën “Nënë”, tha Karaj për BIRN.
“Ne vetëm kemi për qëllim të regjistrojmë dy foshnje të lindura tashmë nga një marrëdhënie midis dy nënave”, shtoi ajo.
“Ne thjesht po përpiqeshim të shpjegonim se në disa vende fjalët neutrale gjinore të tilla si” prind “përdoren në vend të nënave dhe baballarëve, por përfunduan duke u akuzuar se kishin për qëllim degjenerimin e shoqërisë”, vuri në dukje Karaj.
Të enjten, aktivistët e të drejtave lëshuan një letër të hapur duke pyetur publikun nëse vajzat binjake meritojnë të mbrohen si qytetare apo jo. “Prindëria nuk është vetëm një ngjarje biologjike, por një proces i gjatë sakrifice, përkushtimi dhe shërbimi i bazuar në dashuri”, lexon letra.
“Anisa dhe Elida do të donin t’i bënin kombit shqiptar këto pyetje: “A kanë të drejtë të mbrojnë familjen e tyre si çdo person tjetër? A kanë të drejtë të shpresojnë se fëmijët e tyre do të kenë të gjitha shanset që çdo fëmijë shqiptar duhet të ketë për të qenë i lumtur? A kanë të drejtë të presin që shteti t’i trajtojë fëmijët e tyre me të njëjtin dinjitet që meriton çdo fëmijë?”
Karaj deklaroi se ajo furi e mediave në lidhje me këtë çështje reflekton një uri për më shumë klikime në internet, sesa si prova të homofobisë reale dhe tha se prindërit janë të përgatitur për një luftë të gjatë.
“Mund të jetë një rast i një procesi gjyqësor strategjik që mund të zgjasë shumë”, tha
Karaj sqaroi se qëllimi është të krijohen ligje për familjet me prindër të së njëjtit seks dhe të dy të njihen në certifkatë.
“Në certifikatën e lindjes të ekzistojë mëmësia dhe emri im i identifikimit. Për momentin ekziston vetëm amësia dhe atësia. Nëse një çift lezbikesh dëshiron të regjistrojë fëmijën e tyre, është e pamundur. Për aq kohë sa jemi një familje dhe do ta rrisim fëmijën me dashuri e përkushtim të dyja bashkë, duam të jemi të dyja.
Ne kemi një rast që është i pari në Shqipëri që kanë lindur binjake në janar dhe vajzat janë 5 muajshe e të paregjistruara. Nëse regjistrohet në emër të njërës, i bie që tjetra të mos njihet si prind. Nëse nënës biologjike i ndodh diçka, partnerja e vet nuk ka asnjë të drejtë. Fëmija mund të shkojë në një shtëpi birësimi. Do vazhdojmë të mbyllim sytë apo të bëjmë diçka për të ndryshuar dhe për të krijuar ligje më akomoduese për familjet?
Për mua familja është e shenjtë”, tha Karaj.
Karaj. Shqetësimi është që megjithatë, gjatë kësaj kohe, binjakët do të qëndrojnë në paqartësi ligjore.
Gjithashtu, rikujtojmë se ka plot çifte LGBTIQ, të cilët duan të celebrojnë dashurinë e tyre në martesë, dhe institucione religjioze apo shtetërore diskriminojnë dhe nuk u japin të drejtën ligjore as për të regjistruar fëmijët e tyre. Si do veprohet? Do ngelen fëmijët si qytetarë të paregjistruar, duke kërcënuar integritetin e tyre si njerëz? Edhe pse debati vazhdon, ekzistojnë legjislacionet evropiane që janë pro të drejtave të njeriut.
Dezinformacioni nga mediat, se komuniteti LGBTIQ kërkon heqjen e emrit nënë dhe baba duke e zëvendësuar ato me përcaktimet prindi 1 dhe prindi 2, krijoi zhurmë në publik dhe nëpër komente u vunë re ofendime dhe një gjuhë urrejtjesh dhe kërcënimesh. Kujtojmë se jemi në proces negociatash për hyrjen në Bashkimin Evropian, ku kërkohet emancipimi i shoqërisë nëpërmjet respektimit të të Drejtave të Njeriut dhe edukimit thelbësor.
Megi Asllani